Kicsit pironkodom, hogy ilyen sekélyes bejegyzéseket teszek közzé :), de ez teljesen jellemzi a helyi (cairnmillar) mentalitást… bármiről legyen is szó….
június 9. kedd
felfújódott a tej.
június 10. szerda
a reggeli gyümölcslevem pisszent, az alkoholtartalma elmozdult a nulláról.
1pm*. A landlord Sztivihez irányít.
2pm. Sztivi tudomásul veszi, hogy rossz a hűtő, de azt mondja, a templomé. A pajtása kételkedik, szerinte csak kikapcsoltam.
5pm. Sztivi kéri, h nézzek utána a garanciapapíroknak
*(GMT +10:00)
június 11. csütörtök
Nincsenek garanciapapírok.
3pm. Sztivi úgy gondolja, h talán keríteni kéne valakit aki megjavítja. Megkérdezi, hogy mikor vagyok otthon. Péntek, szombat? Sztivi szerint az túl korai.
június 12. péntek
11am. Sztivi beteg, a pajtása megkérdezi, hogy akkor ez azt jelenti, hogy nem hűt-e a hűtő. Azt válaszolom, hogy nem (no). S hogy talán megkérdezi Sztivit, hogy mi legyen.
5pm. Nem fogadott hívás a telefonomon.
június 13. szombat
Néhány tojás és répa figyel a hűtőben, a sajtot ki-be rakosgatom, aszerint, hogy épp hol van hűsebb.
Eloszlott a kétely a nem fogadott hívás felől.
június 14. vasárnap
Kevesebb a répa és kisebb a sajt. Jóízű a kettő együtt.
8pm. Porszívóra licitálok az eBay-en. Esélytelennek látom elmagyarázni, hogy nem szív, ami van.
június 15. hétfő
1pm. Sztivi pajtásánál rákérdezek, majd ő visszakérdez, hogy hívtam-e valakit. Nem hívtam, mert rájuk vártam… Kezembe ad egy nyomtatott papírt egy telefonszámmal, hogy őket hívjam. Be kell valljam, kicsit csalódott vagyok, hogy mégis ilyen egyszerűen megoldotta.
3pm. Felhívom a megadott telefonszámot. Ők csak ipari hűtőt szerelnek, házit nem. Jóérzéssel tölt el, hogy mégsem kellett csalódnom a pajtás problémamegoldó képességében.
4pm. Yellow Pages. Felhívom a megadott telefonszámot, másnapra időpontot egyeztetek.
június 16. kedd
10am. Szerelő megérkezik
11am. Hűtő kész.
6pm. Leolvasztás után működik. – fel sem merem tenni a kérdés, hogy miért nem mondták egy héttel ezelőtt, hogy oldjam meg magam…