Melbrrrrrrrrrn

 2009.08.02. 05:36

Nos, hát visszatértem. Nem volt könnyű, amilyen felszabadultan és varázslatba illően éreztem magam mikor július elsején megérkeztem Cairnsbe, úgy potyogtak a könnyeim, mikor vissza kellett jönnöm – ide, mikor azt érzem, hogy a Feneketlentó kacsáihoz több közöm van, mint itt bármihez (de még Airlie Beack kakaduihoz is – részletek később :)). És az eső esik és hideg nyál van újra, pedig jobban élveztem a trópust... Az első dolgom az volt, h repjegyet néztem, ide s oda, s azóta folyamatosan kattog az agyam, s az csal mosolyt az arcomra, mikor tervezgetem, hogy még merre szeretnék kalandozni!

Ahogy befutottam, rögtön mentem be a suliba, kezdek orientálódni, de természetesen nem tudják eldönteni, hogy mi is lesz a feladatom a második félévben. Nem értettem egészen, s most sem értem, de nagyon meg vannak rettenve, hogy nem fogom befejezni. S az ciki nekik, ha a három ösztöndíjasból kettő nem szerzi meg a papírt – igen, most derült ki, h az első leány hiába dekkolt itt másfél évet… Úgyhogy nem értem, mire megy ki a játék, miért fontos nekik, hogy egy európai hajadont istápoljanak úgy, hogy két lábbal rugdossák el a papírig… Mert úgy nézem, ez történik, az egyik bolond néni, megmondta, hogy miből írom a dogámat, és slussz…. Próbáltam tiltakozni, de legyen neki, engem már nem érdekel. Nem akarok én nagyot alkotni, csak kicsit, egy papírnyit. Ja, a második esszém is high lett, 82%. (és itt sztem még nem volt kiadva az ukáz, hogy akadálymentesíteniük kell nekem :))

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofc.blog.hu/api/trackback/id/tr191282457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BAN 2009.08.03. 12:59:14

Morc lennék, ha kiderülne, hogy ELTE tanulmányi osztály szintjén dolgoznak... Grr

Jó volt olvasgatni az utazásos sztorit, nem tudok mondani hozzá semmi okosságot. Csak annyit kérek, hogy majd azt is meséld el, miket láttál és kérek fényképeket!!!

Pusz XXX: BAN

U.i.:
Sunny, thank you for the truth you let me see.
Sunny, thank you for the facts from a to c.
My life was torn like a windblown sand,
And the rock was formed when you held my hand.
Sunny one so true, I love you.
:)
süti beállítások módosítása