tájékozódás...

 2009.05.01. 17:44

Magányomban fellelkesített a gondolat, hogy elköltözöm. Hiányoznak a mindennapi interakciók, az iskolában nem sikerül kielégíteni, s azon kívül sok helyen nem mozgok… Nekiindultam hát, s nagynehezen kiderült, h a Dr dönthet, tőle függ.

De hol van a Dr? Nem tudják… Jó, biztos a recepción tudják…nem… „ha nem jön be holnap, az azt jelenti, hogy az egész héten nem lesz…” No, az özvegyasszonytól megtudtam, hogy elvonult könyvet írni. Szóval a Dr hol felbukkan, hol eltűnik, később mikor visszatért, három napig próbálkoztam időpontot egyeztetni az asszisztensével, de sikertelen, mert még a leányzó sem nagyon tudja elcsípni… Egy másik főfő 70 év körüli tanár csinos kis harapóscsatot hord a feje tetején, és összevissza instrukciókat ad… Nos, őt is igyekszem elkerülni. Az analitikus órából egy kukkot sem értek, hiába kezdek koncentrálni, a mondat közepén már elvesztem a fonalat… Az nem lehet, hogy ennyire nem értek angolul, itt valami hiba van… Nos a 70 körüli néni igen fenszi ruhákat hord, a bőre sárgára van aszva, de lehet hogy önbarnítóval őrzi a fiatalságát, ki tudja. Ha oldalt ülsz, akkor nem lát téged, mert a sérója úgy van belőve, hogy egy bizonyos szögben már nem lát ki mögüle. S rájöttem a titokra! Striguláztam, percenként min hétszer mondja azt, hogy ömm, s még ennyiszer, hogy ööö és minden kötőszót kétszer megismétel. De hiába drukkolok, hogy be tudjon fejezni egy egyszerű mondatot, nem számít… ígyhát feladtam. Lehet, hogy én vagyok kevés az információ feldolgozására, de képzeljétek el, egy pszchoanalitikus terápián csodadolgok történhetnek: hallgatta a kliensét, és iszonyat hányingere lett, úgy, hogy azt se tudta, hogy miről beszél a kliens. Szerencsére leküzdötte, nem dobda ki a taccsot, s miután távozott a delikvens, konstatálta, hogy a kliens a hányásról beszélt, s ezzel a lendülettel, hogy ez tudatosult benne, meg is szűnt a hányingere...hinnye. Van még egy nyálas fickó, vele nincs órám, róla elég is lesz annyi, h a rendszáma DRGVEN. Tyű! Úgyhogy azért nem egyszerű emberek :) De igyekszem ellavírozni közöttük.

A másik két tanár óráit nagyon szeretem, azok nagyon élvezetesek!
Viszont aggaszt, hogy jön a hűs, s egyre többen meg fognak fázni… A kínaiak hangosan szipognak, de furcsa módon, a markukban szorongatott zsebkendő nem szívja fel a taknyot a tenyerükön keresztül, csak az izzadságot, amit a lesújtó pillantásaim miatti szorongásuk okoz… De nem értem, szünetben elbújhatnának, s fújkálhatnának egy jót, de úgy tűnik, nem… egyszer bátorkodtam megkérni valakit, hogy ugyanmár, használja rendeltetésszerűen a zsepit…
 
De amit írni akartam… nem költözhetek, nem akarják feladni ezt a kecót, mert nehéz találni és jövőre is jönnek ösztöndíjjal, úgyhogy maradok… A megoldás tehát, hogy mégmég embereket kell találnom, s talán tényleg nagyobb békében tudok majd irkálni így.
De képzeljétek, akkora jó volt, mikor először Alice felhívott este, hogy mi van, s csak úgy beszélni szeretett volna! Igen, ez otthon normális, de itt  két hónapja ő volt az első!!!!!! Meg persze egyszer bejelentkezett az Apacuka is… azért annál nyerőbb nincs… :)
 
Próbálom megérteni az itteni embereket, hogy mégis miket csinálnak, vannak-e barátaik, családjuk, ilyesmi, de még nem sikerült a végére járnom, de furcsának tűnnek. Mindenesetre, ha telefonálni valóm van, akkor igyekszem a vonaton intézni – csakazéris! :)
 
Nos, Goethe az nem „that word” mikor prezentációt tartasz, hanem gőte, a milky way az eredetileg nem egy csoki, és mikor egy canberrai 30 éves lánynak próbálom elmagyarázni, hogy Canberrában jártam annál az épületnél, ahol az az ember lakik, aki az országban a királynőt reprezentálja (próbáltam körülírni a Govenor-General fogalmát), akkor gőze nem volt arról, hogy ilyen pozíció létezik Ausztráliában…
 
Özvegyasszonnyal találkoztam, megkérdezte, hogy Magyarországon van-e tenger… Nekem ez is furcsa, nem kell tudnia, de ha már ennyire el volt tőlem ragadtatva már az első pillanatban, akkor a két hónap alatt kinyithatott volna egy térképet. Mondjuk atlasz a karitatív házaspár házában sem volt, csak a gyermek régi föciatlasza, amin próbáltam eltáncolni, hogy Jugoszlávia az már kicsit máshogy néz ki…
 
ja, és néhány kép, amiket úgy jártamban keltemben itt-ott csináltam:
 
Nemtom, hogy írtam-e, de a hold itt D betűnél csökken, s a lakásom déli fekvésű, azért nem süt be a nap... A közlekedés mostmár veszélyes, mert csak annyit tudok, hogy itt a másik oldalon vezetnek, de mostmár nemtom, hogy melyik a másik oldal.
Tótágast áll tényleg a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofc.blog.hu/api/trackback/id/tr261097563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BAN 2009.05.02. 15:18:27

Itt az Apacuka beszél! :)
De jó volt hallani a hangocskádat!
Arra jutottunk, hogy mióta nem vagy itt, nyomorúságos az élet. Egy tisztességes buli, de még tisztességes piálás se volt. Na de majd...!
Örülök, hogy megint írtál. Úgy látszik, ott is a small talk dominál, de majdcsak lesz valaki, akivel komolyabban is lehet beszélgetni. (A Völgy, valljuk be, valóban ellenpont...)
Most mennem kell, de ami késik, nem múlik. Küldök majd neked egy csokor Bartókot, mostanában ezzel szédítem magam.
Pusszantlak, szeretlek, bővítgesd szorgalmasan a zsoltároskönyvet!

RitusN. 2009.05.02. 20:39:01

Szia Zsó!!:)

Annyira jó látni a képeken! Szép a hajad kibontva;)

Miért akarsz költözni?

Barátkozz külföldiekkel, ök nyitottak lesznek rád, mert egy sorstársban a világot látják, az ausztrál meg csak a külföldit. Nekem bejött! :)

Ölellek nagyon!!:)

RitusN. 2009.05.02. 20:42:33

Ja és szólj ha hívjalak a vonaton! :)

zsofc 2009.05.03. 13:12:31

@BAN:
– What if you had one day perfectly healthy, I asked? What would you do?
– Twenty-four hours?
– Twenty-four hours.
– Let’s see… I’d get up in the morning, do my exercises, have a lovely breakfast of sweet rolls and tea, go for a swim, then gave my friends come over for a nice lunch. I’d have them come one or two at a time so we could talk about their families, their issues, talk about how much we mean to each other.
– Then I’d like to go for a walk, in a garden with some trees, watch their colors, watch the birds, take in the nature that I haven’t seen in so long now.
In the evening, we’d all go together to a restaurant with some great pasta, maybe some duck – I love duck – and then we’d dance the rest of the night. I’d dance with all the wonderful dance partners out there, until I was exhausted. And then I’d go home and have a deep, wonderful sleep.
– That’s it?
– That’s it.

(Keddi beszélgetések életről és halálról - Mitch Albom)

annapanka 2009.05.10. 10:58:24

Igaz amit Bandesz írt, a szülinapom is low-energy volt, se pia, se Zsófi, tinci tánci baráti beszélgetés, de nem fergetegparty..Bandi, Emő nagyon jófejek és eljöttek:))))

és nekünk itt meg hiányzik a longtalk with u:)))hiába hajkurásszuk egymást a randa hálón, tér-idő ablak rolót húzott, lehet dimenzióváltás a megoldás.. puszullak
süti beállítások módosítása