Itt van május elseje!

 2009.05.03. 12:06

A munka ünnepe! Kedden bandukolok az iskola felé, de kicsit másfelé visz az utam, megszokásból bemegyek néhány kávézóba, ki tudja, hátha. Belefutottam egy lányba, akivel egy pár estét együtt dolgoztam az étteremben, bemutatott a főnöknek, s pénteken mentem is egy próbára :) ! Kb. 25 asztal, melegkonyha, sütemények, kávé, jó zene, s úgy tűnik, jó társaság. Ma egész nap dolgoztam, a vasárnap a legforgalmasabb, de soha nem volt fejetlenség, szuper rendszer van. Jövő hétre a pasi beosztott öt napra is, pff, legyen, ha nem bírom, akkor kevesebbet vállalok.

 
De május elsején hozzávetőleg sikerült az első valamire való másnapomat is kipipálnom, csütörtök este nekiindultam egyedül a városnak, tudtam h hova akarok menni, hát 10 percet sem ültem egyedül, lett társaságom :) – vicces helyzetbe keveredtem, de itt az a szerencse, hogy éjfélkor megy az uccsó vonat, tehát nincs olyan, hogy csak még egy sör… Vagy hogy jajj elment a buszom, úgyhogy meg kell várni még a következőt… ugye… :) De péntek-szombaton is elmegy az uccsó egykor, s utána semmi… elég béna. Vonaton kívül meg más jármű nem jár… (Vasárnap reggel kb. óránként 2-3 vonat megy, busz nem jár… legközelebb vegyetek bkv bérletet, megérdemlik :)) – úgyhogy ma reggel stoppoltam, a Bécsi úton izmosított kopogtatós módszerrel :)
 
Ismerkedni továbbra is megpróbálok, kb. amit két hónap alatt nem sikerült a suliban, azt 10 perc alatt sikerült megteremtenem tegnap este egy tetőn, kb. 4-en húztak ki egy kicsit kellemetlen helyzetből :) – nagyon jófejek voltak!
A nyelv megértése érdekes kérdés amúgy, az emberek nagyrészét megértem, és ők is engem, Viszont akad egy-két ember, aki nem ért meg, én nem tudom, lehet hogy nincs igazam, de sztem ott valami iq-eq gubanc lehet, mert értelem, kreativitás és empátia is kell ahhoz, hogy felfogd, mit akar a másik. + ha valakit nem értek meg, akkor valószínű ő beszél úgy hogy ne lehessen érteni, s ha nem képes kicsit összeszedni magát a kedvemért, akkor pukkadjon meg. Úgyhogy eszerint fogom szűrni az embereket. :)))
 
De ha már május, akkor természetesen kipipáltam az áprilist, ami azt jelenti, hogy 2006 Svédország, 2007 Anglia, 2008 Spanyolország, ééés most Melbourne!!! A városnak nem nagyon van valamire való tengerpartja, de úgy egy órára vonattal gyönyörű homokos partot lehet találni!!!! Gyanítom, itt nem szokás ilyenkor fürdeni, de nem volt hideg. Szerintem. S már a 2010-es természetes vízi pályázat is befutott, igaz az elbírálásra később kerül sor … :)
 
Szombaton az özvegyasszony elvitt matinéra, mert ő csak olyankor jár már színházba (nemhiszemel, ha egy szombati programajánlat listát el tudnék osztani egy hétre, akkor semmi gondom nem lenne, nem értem, itt mindenki szombaton aktívkodik… itt nem ismerik, hogy kedden is le lehet menni a sarokra… :))), a Billy Elliotot néztük meg. Kíváncsi vagyok, megnézném majd otthon is, voltak benne jó részek, de sztem gáz volt a rendezés, úgy éreztem, mintha öt különböző darabból lett volna összeollózva… Az elejénél gyötrődtem, hogy ez rettenetes, s közben mindenki szakadt a nézőtéren a nevetéstől, háááát… persze ez csak annyit jelent, hogy más kultúra.
S este aztán moziban voltunk, s volt egy pont, amikor én szakadtam szét a nevetéstől, amúgy csönd volt… s nagyon cikinek éreztem magamat, (úgy leírnám mi történt, mert lennétek, akik értékelnétek, de nem lehet…) s már éppen kezdett megerősödni bennem, hogy nagyon más vagyok, mikor a történet íve engem igazolt, én voltam az, aki megértettem a legelső poént, mert valóban az volt :))) – Nagyon meg kell néznetek ezt a filmet (nem mindenkinek, ill. megfelelő társaság kell hozzá – mint pl. én :)), „A film with me in it” – mi ketten voltunk a leghangosabbak (na özvegyasszonyt itt már lecseréltem Alice-ra), hát ennyit régen kacagtam. Az előzetesét ne nézzétek meg, mert akkor nem mentek moziba, de ez úgyis csak később lesz esedékes otthon. S hogy tovább fitogtassam, hogy 8 órával előttetek járok az időben, már a repülőn láttam az „Isten hozott az Isten háta mögött”-et, s nézzétek meg bátran, egy aranyos francia film – s most vettem észre, h most mutatták be otthon.

 

Ahogy az utcákat járom, nem látom, hogy télikabátokat árulnának, ami arra enged következtetni, hogy itt nem lesz tél... (összefüggésbe hoznám a város gólyáival is ezt a logikai következtetést, ha tudnám :)) Pár napja, mikor sziszegtek a többiek, hogy hideg van, annak örültem, mert az még elviselhető volt. Fűtés itthon nem nagyon van, van egy légkondi, ami képes meleget fújni (épp furcsa mód szuszmákol, és megállt... aggódom miatta... :))) de ha nem alatta ülök, márpedig nem tudok alatta ülni, akkor annyira sokat nem segít. (ejj, ez nagyon kerreg... csak ne robbanjon). A vízzel itt iszonyatosan spórolnak, nem tudják, hogy előfordult már, h hajnali kettőkor ki kellett másznom az ágyból, s a forró vizet negyed órán keresztül zubogtattam magamra, mert annyira megfagytam... TV-ben láttam hirdetni olyan pokrócot, aminek ujja van, mintha egy hátulgombolós fürdőköpeny lenne, s a szöveg az volt, h spórolj a fűtésszámlával... tehát tévénézés közben nem csusszan le rólad a taki, ha kinyúlsz a távkapcsolóér... Európában ezt a cselt ablakszigetelésnek hívják. Down Under.

ps: gugliba ha beírjátok, windex konyha, akkor az első helyen hozza az oldalt :P ez kész...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofc.blog.hu/api/trackback/id/tr161100144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása