Briefly...

 2009.05.19. 12:33

Nos, nem azért nem írtam, mert minden másnap este egy sövény tövében részegedtem, hanem mostmár kicsit sűrűek a mindennapok. A másnapok még nem. Az az olykor megesik kategória.

Ma pl. reggel hétre (vá, én még soha nem mentem sehova hétre, azaz biztos történt hasonló, csak átaludtam és nem emlékszem) mentem kávézót nyitni – nyitottam már kávézót, hozzávetőleg ilyen állapotban, csak akkor a másik oldalról hallgattam ahogy pakolásszák ki a székeket a pirkadatban, és akkor szúrós szemmel letettem magam a kávé mellé nem pedig felszolgáltam azt, de az érzés visszajött) – utána vmikor du végeztem, átlibbentem a suliba, ahol jött az egyetlen kliensem, aztán végeztem fél hét körül és juppi, lassan tán hozzálátok némi olvasnivalóhoz, s holnap 7kor ismételten pakolászom a székeket. Ezen a héten három napot dolgozom csak, de végülis elég lesz az. Kicsit nehéz, mert a tulaj pl. vasárnap este 10kor nem tudta még megmondani, hogy mikor dolgozom a héten… De ettől eltekintve nagyon kedves ember, de még nem tudtam eldönteni, hogy engem tüntet csak ki ennyire a figyelmével, vagy mindenkit. :)
 
Az összeszedettséggel most meg sem próbálok próbálkozni (megpróbálkozni?) nem… mind1.
A Dr-t elkaptam vhogy, egyeztettem vele időpontot, ő azt hitte, hogy szeánsz lesz, én meg csak beszélni akartam vele és máshogy nem ment… Hát elég kínos volt, ő visszautasítva érzi magát, és nem érti, az előző lányok élvezték, és ő is, ezeket az üléseket. Bár ez annyira képtelenül hangzik, hogy ilyet mondott, hogy lehet h nem jól értettem a szavait, de az 100 hogy azt mondta, h ők élvezték. (Én meg tudom mástól hogy nem igaz, de ezt nem fogom az orrára kötni, meg nincs is közöm hozzá). És akkor mondtam példákat is, hogy mi zavar, és mindegy is, de naggyon kellemetlen volt a végén… Úgy tűnt, hogy nem fogja fel, hogy mi zavar. Margaret azt mondta, hogy bátor voltam, és hogy a bácsi majd megnyugszik, és hogy nem merte volna neki mindenki megmondani… Azóta asszem nem is találkoztunk, de fogunk, és nem várom epedve azt a találkozást, de mindenesetre tán befejeztük a kínlódást.
Befejeztem első irományomat angolul, annyira nem lett rossz, a tartalma miatt viszont erősen aggodalmaskodom. De ha kb. jó, akkor csak meg kell szoroznom hárommal a hosszát és mehet a félévvégi egyik esszenek.
 
Viszont nem reszket a lábam már, ha a pénztárgépet kezelem, csuda masina, érintőképernyős, és mindennek gombja van. Itt amúgy az emberek nagyjából 4-5 féle kávét kérnek, de az lehet normál, sovány (lehetőleg két cukorral) vagy szójatejből, lehet erős, gyenge, nagyongyenge vagy koffeinmentes, lehet nagyonforró, és mindezeket természetesen lehet tékevéj formában, s akkor az is kérdés, hogy hány cukor… És cifrázzák minden irányba.
Csudahely amúgy, a konyhában csinálják a mindenféle sütiket, s ha arrajárok, időnként akad valami morzsa, amivel meglepnek a lányok :)
Van egy bácsi, aki mindennap jön, mint kiderült 89 éves, s még magyarul is megszólalt :) – ő az első! Amúgy elsőre mikor megkérdezik, hogy honnan jöttem, akkor az első tipp leginkább az, hogy Németországból. Sajnos nem hiszem, h az akcentusom miatt, inkább úgy vélik, hogy az nagy ország és jóesélyekkel indulnak a tippmixen. Vagy mást nem ismernek :) – Eddig egy emberrel találkoztam csak, aki be merte vallani, hogy nem hallott még Magyarországról. S akik viszont már jártak ott, azok mind odavoltak, és nem az udvariasság csengett ki a hangjukból :)
http://www.gillesvidal.com/sziget2008/budapestchateau.htm
Fent voltunk egy este itt http://www.eurekaskydeck.com.au/ - körbe látni a várost, ez is eléggé jó, helyenként rettenetesen félelmetes, anyukának nem tudnátok annyit fizetni, hogy bizonyos helyekre merészkedjen :) – 290 m magas! A szél fújt, az üveg mozgott – bár nekem nagyon gyanús, hogy nem üveg volt…
 
Egyebek: BYO – bring your own – vannak helyek, ahová direkt viheted a saját borodat, egy pohárért fizetsz ugyan pár dollárt, de bevásárolhatsz magadnak máshol… fura…
Főzzetek otthon egy teát reggel és nézzétek meg, hogy ha este hazaértek, akkor milyen hőfokú! Kíváncsi vagyok, mert azontúl, hogy ma kint langy tavaszi idő volt, estére az itthagyott tea olyan hideg lesz a lakásban, hogy nyilall a fogam…
Ja, és gondoltam, hogy megpróbálom újra, hétfőn az aktuális nyöszörömet elmondtam vkinek, kérdezett valamit, mire a harmadik lány, aki kint állt, azt a megjegyzést bírta hozzáfűzni, hogy olyan, mint egy terapeuta… ennyire nem beszélgetnek egymással??? Ha hallanának egyszer minket :P
 
Hirtelen ennyi életjelet vagyok képes adni, a fejem még mindig tompán zúg és fáj, de még van két órám a napból. Tsókok!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofc.blog.hu/api/trackback/id/tr371131385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olivinn 2009.05.19. 16:12:45

Hello Zsé!

Én ezt nem értem, nem pszichológusokkal jársz együtt suliba? ha mégis, az tényleg elég meredek. M. Andi voltam/vagyok :)

Börn 2009.05.19. 23:32:15

Visszautasítva érezte magát :-) Milyen gyors ez a pasas :-)))

Ha az időeltolódást nézzük, akkor az ott majdnem mindig másnap :-) Azért örülök, hogy neked is volt aznap másnap! Mi sem szűkölködünk...

Ha itthon nyitnánk ilyen BYO-t, szerintem a poháron próbálnának csalni a vendégek. Bár, így válság közepette, lehet, hogy menne a hely.
Vagy mondjuk egy olyan rendelő, ahol egyszeri belépti díj van, azért bent lehetsz egy órát, vannak emberek és lehet velük beszélgetni... Bejegyeztetek új tevékenységi kört a Péméternél :-)

goni26 2009.05.25. 06:26:19

boldogszületésnapot!:) már ha mamármámavanmár(még)
süti beállítások módosítása