Szükséges veszteségeink

 2009.06.25. 10:32

Ez most csak egy életjelszámba menő bejegyzés, hogy leadtam a második esszém, amire azért remélek minimum egy P-t. P nem pancser, hanem passed, de mindegy is :) - Az előző esszém 90% lett, arra megadják az RBF-et (OWL) :))))

De. boldogan sasszéztam az utcán, ragyogott a nap, s még néhány próbfülkébe betérve sem kaptam sikítófrászt... S dereng is bennem egy kép, hogy a táskám a földön, a telefonom kicsusszant, de... Hát valószínű ott nem tettem vissza... s a boltokba visszamenve nem találták, mikor hívtam, ki volt kapcsolva. Nem mókás, szerdán utazom, a simkártyát esetleg tudják addig pótolni, s most nagy erőkkel készüléket keresek. //A kártya persze az iskolához tartozik, mert volt egy tök jó lehetőség, csak ez azzal jár, hogy Sztivi intézi a dolgot... viszont ott álltam mellette végig, amíg el nem intézte a szükséges telefonokat :)//

Úgyhogy az elmúlt 6 órában küldött szerelmes smseket már nem kaptam meg, s még egy pár napig nem is fogom.

Úgyamúgy a kávézóban, ha valaki kimegy pisilni, de foglalni akarja az asztalát, akkor simán rajtahagyja a cuccait slusszkulcsostul... Én kapok görcsöt helyettük is... Úgyhogy az lep meg, hogy ellopták a telefont, azt hittem simán meglesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofc.blog.hu/api/trackback/id/tr961207261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása